Judyta Kotarba

Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych w Collegium Da Vinci. Aktualnie kierownik biura ds. realizacji kształcenia, lider procesu realizacji kształcenia dyplomowego wraz z ewaluacją, Członek Rady Dydaktyki, w tejże Uczelni. Akredytowany praktyk tutoringu, wykładowca akademicki, trener umiejętności miękkich i kreatywności.

Na co dzień nadzoruje proces realizacji kształcenia dyplomowego, w tym pracę zespołów dydaktycznych m.in.: Metodyków, zespołu dyplomowania, praktyk czy tutoringu. Odpowiada również za obszar rozwoju i realizacji kształcenia zdalnego w Collegium Da Vinci. Przygodę zawodową z Collegium Da Vinci rozpoczęła od pracy w Dziekanacie. Następnie jako Asystentka Dziekanów pełniła funkcję koordynatora ds. stypendiów, w późniejszym czasie Pełnomocnika Rektora ds. tutoringu.

Współtwórczyni innowacyjnego programu tutoringu zespołowego realizowanego w Collegium Da Vinci prowadzonego w ramach międzykierunkowych grup studenckich. Pomysłodawca programu dobrych praktyk Akademia Tutora podnoszącego kompetencje tutorskie, zrzeszającego wielkopolskich tutorów. Autorka cyklicznych badań nad wskazaniem obszarów oddziaływania programu tutoringowego na studentów biorących udział w procesie kształcenia.

Współautorka kursów e-learningowych o tematyce związanej z tutoringiem, kreatywnością oraz krytycznym myśleniem realizowanych przez studentów w ramach programu studiów. Naukowe zainteresowania skupia głównie w obszarze tutoringu w Polsce i jego wsparcia w rozwoju kompetencji akademickich, rozwoju kompetencji w kontekście różnicy pokoleń, trendów – kompetencji przyszłości, edukacja dorosłych.

W Stowarzyszeniu Forum Dziekanatów pełni funkcję koordynatorki sekcji ds. kształcenia.