„Jestem naprawdę zadowolona z Twojej pracy.” – czyli o tym, jak dzięki dobrze udzielonej informacji zwrotnej można mieć wpływ na swoich (współ)pracowników.

Przypomnij sobie, kiedy ostatnio ktoś Cię pochwalił za dobrze wykonane zadanie? A kiedy Ty komuś dałaś do zrozumienia, że jesteś zadowolona z jego pracy? Czy było to łatwe? Na pewno łatwiejsze niż powiedzieć komuś, że coś zawalił, prawda? Albo zwrócenie uwagi na jego niewłaściwe zachowanie – być może denerwowałaś się przed rozmową z pracownikiem?

Udzielanie informacji zwrotnych, nawet tych negatywnych, jednak wcale nie musi się wiązać ze stresem. Natomiast dzięki dobrze poprowadzonej rozmowie możesz zmotywować kogoś do zmiany swojego zachowania.

W czasie warsztatu porozmawiamy o naszych doświadczeniach z udzielaniem informacji zwrotnej pracownikom lub współpracownikom. Przećwiczymy różne sposoby formułowania swoich oczekiwań i sprawdzimy na samych sobie, które z nich nam bardziej odpowiadają. Przeanalizujemy, jakie mogą być reakcje naszych pracowników i co można zrobić, gdy w czasie rozmowy rocznej podwładny zaczyna płakać ze zdenerwowania, albo krzyczeć ze złości. Przygotujemy scenariusz rozmowy i omówimy wszystkie jego etapy. Nauczymy się mówić o osiągnięciach naszych pracowników i o tym, nad czym powinni popracować. 

Na warsztat zapraszam w szczególności osoby zarządzające pracownikami, ale nie tylko – informacji zwrotnej można udzielać współpracownikowi, interesantowi i nawet szefowi!

10 grudnia 2019
godzina 8:30-11:45
Gmach SGH, sala ...

Rejestracja na warsztat

Maria Cywińska

Wydział Psychologii

Uniwersytet Warszawski

Absolwentka Kolegium Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Warszawskim, w ramach którego studiowała socjologię i psychologię na specjalizacjach z negocjacji, mediacji i rozwiązywania konfliktów oraz psychologii ekonomicznej. Menedżerka z doświadczeniem zdobytym w organizacjach publicznych (m.in. Komisja Europejska) i prywatnych. Obecnie dyrektorka administracyjna na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się socjologią internetu i zarządzaniem pracownikami w organizacji. Przygotowuje rozprawę doktorską na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.