Jeśli masz ochotę wstąpić w nasze szeregi, serdecznie zapraszamy do współpracy:
- Można dołączyć do zespołów realizujących projekty;
- Można zgłosić się do nas z własnym pomysłem dotyczącym dziekanatów i/lub obsługi studenta,
- Można również zgłosić się do nas bez konkretnego pomysłu – z pewnością znajdziemy płaszczyznę do współpracy.
Innymi słowy, jeśli jesteś pracownikiem uczelni, chcesz mieć wpływ na poprawę wizerunku i pozycji dziekanatów – czy szerzej: administracji uczelnianej – i zależy Ci na usprawnieniu pracy dziekanatów, dołącz do nas 🙂
Warunki członkostwa
Członkiem zwyczajnym może zostać osoba fizyczna, która jest pracownikiem szkoły wyższej działającej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Aby przystąpić do Stowarzyszenia należy:
- Złożyć deklarację członkowską, do której należy dołączyć:
- dowód wpłaty wpisowego w wysokości 10,00 PLN
- wypełniony formularz RODO (klauzula informacyjna)
- Wypełnioną deklarację członkowską wraz z powyższymi załącznikami należy przesłać na adres Biura Zarządu Stowarzyszenia Forum Dziekanatów lub osobiście w siedzibie Stowarzyszenia, p. 47 (Dziekanat Studium Magisterskiego SGH, al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa)
- Po przyjęciu w poczet członków zwyczajnych należy opłacić składkę roczną w wysokości 40,00 PLN (dane do przelewu poniżej)
Członkiem wspierającym mogą być osoby prawne, organizacje lub instytucje interesujące się działalnością Stowarzyszenia, które zadeklarują chęć realizacji lub pomocy w realizacji celów Stowarzyszenia, uiszczą składki i zostaną przyjęte na podstawie pisemnej deklaracji przez Zarząd Stowarzyszenia. Zainteresowane instytucje prosimy o kontakt na adres: stowarzyszenie@forum-dziekanatow.pl.
Pliki:
- Deklaracja członka zwyczajnego
- RODO (klauzula informacyjna) i polityka prywatności
- Statut Stowarzyszenia
Składki członkowskie można wpłacać na konto:
Stowarzyszenie Forum Dziekanatów
Niepodległości 162 (gmach SGH, p. 47), 02-554 Warszawa
Nr rachunku bankowego: Bank Pekao 30 1240 2135 1111 0010 8649 5221