Jeśli masz ochotę wstąpić w nasze szeregi, serdecznie zapraszamy do współpracy:
- Można dołączyć do zespołów realizujących projekty;
- Można zgłosić się do nas z własnym pomysłem dotyczącym dziekanatów i/lub obsługi studenta,
- Można również zgłosić się do nas bez konkretnego pomysłu – z pewnością znajdziemy płaszczyznę do współpracy.
Innymi słowy, jeśli jesteś pracownikiem uczelni, chcesz mieć wpływ na poprawę wizerunku i pozycji dziekanatów – czy szerzej: administracji uczelnianej – i zależy Ci na usprawnieniu pracy dziekanatów, dołącz do nas 🙂
Warunki członkostwa
Członkiem zwyczajnym może zostać osoba fizyczna, która jest pracownikiem szkoły wyższej działającej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Aby przystąpić do Stowarzyszenia należy:
- Złożyć deklarację członkowską, do której należy dołączyć:
- dowód wpłaty wpisowego w wysokości 10,00 PLN
- wypełniony formularz RODO (klauzula informacyjna)
- Wypełnioną i podpisaną deklarację członkowską wraz z powyższymi załącznikami należy przesłać na adres Stowarzyszenia Forum Dziekanatów (ul. Rakowiecka 24, gmach SGH, p. 303, 02-521 Warszawa), przyjmujemy także skany dokumentów przesłane na adres stowarzyszenie@forum-dziekanatow.pl .
- Po przyjęciu w poczet członków zwyczajnych należy opłacić składkę roczną w wysokości 40,00 PLN (dane do przelewu poniżej)
Członkiem wspierającym mogą być osoby prawne, organizacje lub instytucje interesujące się działalnością Stowarzyszenia, które zadeklarują chęć realizacji lub pomocy w realizacji celów Stowarzyszenia, uiszczą składki i zostaną przyjęte na podstawie deklaracji przez Zarząd Stowarzyszenia. Zainteresowane instytucje prosimy o kontakt na adres: stowarzyszenie@forum-dziekanatow.pl.
Członkowie Stowarzyszenia mogą zostać ambasadorami SFD na swoich uczelniach. To właśnie do ambasadorów SFD może zwrócić się z pytaniami osoba, która zastanawia się, czy przystąpić do Stowarzyszenia. Informacje o ambasadorach można znaleźć w zakładce Lista członków. Dzięki tej liście osoby zainteresowane mogą dowiedzieć się, kto z ich uczelni lub miasta należy do Stowarzyszenia. Aby zostać ambasadorem osoba, która należy już do Stowarzyszenia, powinna przesłać na adres stowarzyszenie@forum-dziekanatow.pl formularz zgody na publikację danych (imię, nazwisko, nazwa uczelni) na stronie Stowarzyszenia. Formularz można przesłać jako podpisany skan, albo przekleić jego treść do maila i odesłać tym kanałem.
Pliki:
- Deklaracja członka zwyczajnego
- RODO (klauzula informacyjna) i polityka prywatności
- Statut Stowarzyszenia
- Ambasador SFD – zgoda na publikację danych
Składki członkowskie można wpłacać na konto:
Stowarzyszenie Forum Dziekanatów
ul. Rakowiecka 24 (gmach SGH, p. 303), 02-521 Warszawa
Nr rachunku bankowego: Bank Pekao 30 1240 2135 1111 0010 8649 5221